2011年8月18日星期四

7岁女孩参加美国达人秀所说的一段诗句,震撼人心啊!


Come on. Don't you have a heart.
You don't want these animals to depart.
Forget the X Factor and the Top ten singing chart.
Look at the most endangered animals and the poison darts.
The Leopard ,Siberian Tiger ,and the polar bear
They're so gorgeous, it is just not fair
If they say their Latin names, will you listen more
OH,louis,please don't say this is a bore.
Varanus komodoensis,Komoda dragon,
By the way why does man to take him all away
Man, you're such a fool
Snake skinned alive for handbag?
That is just not cool
Please listen to my passion
Although it may nt be a fashion
I cannot sing it. you might laugh.
I cannot dance ,you'd say that i was draft
But i am seven, and i want these animals to last 

翻译
来吧!你们不也怀有一颗心?
你不想看见那些生灵离开我们。
忘记娱乐节目,十大金曲。
关注频临动物,有毒标枪。
豹子,老虎,北极熊。
多姿多彩,命运不公。
如果我说他们的拉丁名字,你们会继续听吗?
哦-Louis,请别觉得这是无聊。
科莫多巨蜥
顺便说说,科莫多龙
为什么人们要夺走你的生命
人们啊!你们太蠢了
活剥下蛇皮做手袋
这样不好
请听听我的激情
尽管一点也不时尚
我唱不了歌。你们可能会笑
我不会跳舞,你们会说我笨
但我才七岁,我想要这些动物存活下去

仅仅一个七岁女孩,他却明白如何面对世界。
他勇敢出来骂你们这些所谓比他们懂事的大人。
她完美的童话世界,被你们慢慢的摧毁。
以后00后,慢慢看不见那些老虎。
他们会问说:“妈妈什么是老虎。”
                        “爸爸,北极熊是什么啊”
而你们这些大人的丑陋,一一呈现在孩子们的眼里。
你们不羞耻吗?那些用蛇皮包,穿草皮的你们!
无痴!!!!

0 评论:

发表评论